امروز :
Skip to main content

 

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پیامی آغاز سال 1395 را تبریک گفت.

 

متن این پیام که از شبکه قزوین پخش شد بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل والنّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو، سال 1395 را خدمت اقشار مختلف مردم متدین، مؤمن، مسلمان و انقلابی تبریک عرض می‌کنم و از خدای متعال می‌خواهیم که این سال توأم با برکات الهی باشد.

به کسانی که در ایام تعطیلات به جای استراحت، مشغول خدمت به مردم هستند و گاهی شبانه روزی باید مشغول کار باشند که نیروهای نظامی، انتظامی، درمانی و کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری از جمله آن‌ها هستند، تبریک ویژه عرض می‌کنیم.

در ایام نوروز یکی از کارهای بسیار خوب و شایسته‌ای که در میان مردم ما بوده و خواهد بود، مسأله صله رحم و دید و بازدیدهای ایام عید است که این دید و بازدیدها برکات بسیاری را به همراه دارد و به واسطه آن دل‌های زیادی آرامش پیدا می کند، کینه‌ها و کدورت‌ها از میان می‌روند و امیدواریم که این دید و بازدیدها در نوع خودش همیاری و همدلی و رفع مشکلات را برای مؤمنان به همراه داشته باشد.

در سالی که گذشت شاهد حوادث تلخ و شیرین بودیم. حادثه منا را مشاهده کردیم که هزاران حاجی مظلوم در شرایط سخت و همراه با تشنگی و گرسنگی و زیر آفتاب سوزان، مظلومانه و به خاطر بی‌لیاقتی رژیم آل سعود جان دادند و امیدواریم خدای متعال این سال را سال پایان عمر این رژیم منحوس قرار دهد.

شهادت «آیت الله شیخ نمر باقر النمر» از دیگر وقایع سال گذشته بود که توسط آل سعود اتفاق افتاد. در فاجعه نیجریه بیش از هزار نفر مجروح شدند و به شهادت رسیدند و رهبر مسلمانان این کشور «آیت الله ابراهیم زکزاکی» مجروح شد و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، در حالی که نیازمند حمایت و درمان است.

هر چند سال گذشته تلخی‌هایی را مشاهده کردیم؛ اما شیرینی‌های زیادی نیز به دست آمد. پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعشی‌های امریکایی، انگلیسی و صهیونیستیِ مورد حمایت سعودی‌ها در سوریه، شکست داعشی‌ها و فتنه‌گران در عراق، شکست سعودی‌ها در جنگ نیابتی یمن با حمایت امریکا و پیروزی‌های میدانی و سیاسی مردم غزه، فلسطین و لبنان از دیگر اتفاقات شیرین سال 1394 بود و به خاطر آن خدا را شکر می‌کنیم.

حضور پرشور مردم در انتخابت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با وجود تبلیغات گسترده دشمنان خارجی و داخلی بسیار ارزشمند بود.

امریکایی‌ها در موضوع برجام هنوز هیچ همکاری نکرده و نقض پیمان کرده‌اند؛ همان طوری که رهبری پیش‌بینی کردند و بارها تذکر داده و مسئولان را مورد خطاب قرار دادند و گفتند که ما به امریکایی‌ها اعتماد نداریم و به مذاکرات خوش بین نیستیم. این موضوع در پسابرجام و در رفتار ناجوانمردانه امریکایی‌ها برای همه آشکار شده و البته آن‌ها تلاش می‌کنند در سال پیش روی به بهانه رفع تحریم و برجام به مسئله نفوذ دامن بزنند.

امیدواریم همه گوش به فرمان رهبر الهی، معنوی و عظیم الشأن، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه‌الله) امسال هم دست رد به سینه دشمنان بزنیم و همه زیر سایه رهبری و با همدلی و محبت این سال فاطمی را با برکات الهی پشت سر بگذاریم.