امروز :
Skip to main content

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین جمعی از اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان وامام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند اعضای خانه مطبوعات ورسانه استان گفت:

امروز مطبوعات نماد شاخص وگویای فرهنگ وعزت جامعه محسوب شده وباید تلاش نماییم که این فضای حرفه ای که در استان ما از همت وتلاش شما گرفته شده را به بهترین نحوحفظ نماییم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد:

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:

آن چه که برای یک فرد که در هر رسانه ای در حال انجام رسالت خود است این باید باشد که بر اساس اصول ومعیارهای الهی به خبر احترام بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی حفظ عزت وکرامت افراد را مهم دانست وگفت :

کرامت وشخصیت افراد باید در همه حال حفظ ورشد وبالندگی در جامعه با همکاری شما اعضای خانه مطبوعات بیشتر در جامعه ملموس شود.

امام جمعه قزوین کار مطبوعات را یک رسالت مهم وتاثیر گزار دانست وبیان داشت:

امروز مطبوعات استان وخبرگزاری ها در استان با همکاری خوب شما بسیار پیشرفت خوبی داشته که جای قدردانی است.

وی ادامه داد:

خبرنگاران ومسئولین نشریات باید در صفحات نشریه خود مطالبی در رابطه با موضوعات قرآن ،نهج البلاغه ، مسایل رستاخیز وروز قیامت انعکاس دهند و همین موضوعات می تواند در جلوگیری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه تاثیر گزار باشد.

حجت الاسلام عابدینی ادامه داد:

این کارها باعث می شود نشریات ما رنگ وبوی خدایی گرفته وماندگار وفراموش نشدنی شود.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین وحدت وهمدلی وانسجام را بیش از همه مورد تاکید قرار داد وبیان داشت:

مطبوعات ورسانه های مجازی وخبرگزاری ها می توانند در رابطه با همدلی وانسجام ووحدت نقش موثری داشته باشندونباید فراموش کنیم که ما خط قرمز داریم که همان فتنه سال 88 است وبسیاری از فتنه های منطقه ای که خط قرمزما محسوب می شود.

امام جمعه قزوین به حضور اعضای خانه مطبوعات اشاره واظهارداشت:

هر کدام از شما که از طرف خبرنگاران در مجموعه انتخاب شدید سوابق خوبی داشته از جمله اقای موسوی که زمانی در یکی از نشریات که در اهواز بودم مطالب ایشان را خوانده وبه توانمندی ایشان در این عرصه پی بردم.

در ابتدای این دیدارسید عبدالعظیم موسوی (رئیس خانه مطبوعات استان ) علیمحمدی (نایب رئیس خانه مطبوعات ) وهمچنین اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات هر کدام جداگانه گزارشی از فعالیت ها وبرنامه های این مجموعه را به استحضار امام جمعه قزوین رساندند.