۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

امام جمعه قزوین:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن نقش مادری است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن نقش مادری است

قزوین- امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نقش مادری را کمرنگ کرده و یا به حاشیه ببرد، گفت: شاغل بودن یک مادر بد نیست اما مادر باید پذیرای مسوولیت خود در خانواده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح کنگره ملی بانوان تأثیرگذار که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مادران ایرانی باید به دنبال تربیت فرزندانی صالح از جنس شهید سلیمانی باشند.

وی با بیان اینکه مادران می‌توانند فرزندانی تاریخ ساز تربیت کنند، افزود: شهید سلیمانی که جهان اسلام را از شر دشمنان نجات داد به واسطه تربیت در دامن مادری بود که کار خود را به درستی انجام داد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حضرت فاطمه بانوی تراز اول اسلام بود، اضافه کرد: جهان آینده با تمدن فاطمی ساخته خواهد شد و همه باید در این تمدن سازی نقش آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نقش مادری را کمرنگ کرده و یا به حاشیه ببرد، ادامه داد: شاغل بودن یک مادر بد نیست اما مادر باید پذیرای مسئولیت خود در خانواده و تربیت فرزندان باشد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه زن انسان ساز است و باید در جامعه تأثیر مثبت داشته باشد، ادامه داد: تاریخ و دین اسلام مملو از مادران اثرگذار است که می‌توانند برای بانوان ما یک الگو باشند.

کد خبر 5984389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha