۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین خام‌فروشی آسیب جدی برای اقتصاد کشور است
کد خبر: ۳۶۲۵۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۵ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خام‌فروشی آسیب جدی برای اقتصاد کشور است

نماینده ولی فقط با تاکید براینکه در تمامی صنایع کشور باید از خام‌فروشی مواد اولیه پرهیز کرد، افزود: دولت سیزدهم قدم‌هایی در راستای کنترل تورم برداشته و تحقق این امر در گرو تلاش مسئولان و همراهی آحاد جامعه است.

خام‌فروشی آسیب جدی برای اقتصاد کشور است
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال «مهار تورم ، رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند، اگر بخواهیم ببینیم در میان اقشار مختلف بار سنگین این رسالت متوجه چه کسانی است، باید گفت که نقطه ثقل این رسالت متوجه مسئولان بوده و رسالت اصلی تحقق شعار سال برعهده آنان است.

وی ادامه داد: باید به نحو احسن دست به دست هم دهیم و این آرمان ارزشمند اقتصادی و رسالتی که امام جامعه و رهبر حکیم انقلاب بر عهده ما گذاشته را با مشارکت مردم تحقق ببخشیم و از مشکلات گره‌گشایی کنیم تا بتوانیم در پایان سال گزارش موفقیت‌هایمان را به ولیّ امر خود ارائه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید با مردمی شدن اقتصاد تحقق می‌یابد، بیان کرد: کنترل تورم نیازمند همراهی همه مسئولان و مردم است.

آیت الله عابدینی گفت: آسیب تورم، دامن‌گیر آحاد جامعه است و همه باید دست به دست هم دهیم تا مانع افزایش تورم شویم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دولت در کنترل تورم قدم‌هایی را برداشته که به‌زودی به نتیجه می‌رسد و برای اینکه نتایج زودتر قابل لمس شود باید همه به میدان بیاییم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در میدان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی پیروز شد که مردم به میدان آمدند و قیام مردمی اتفاق افتاد، موفقیت‌های حاصل شده در دوران جنگ تحمیلی مرهون همین حضور همگانی و آگاهانه آحاد مختلف مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: قیام مردمیِ کشورهای اسلامی در دفاع از حرم با امامت و پیشوایی ایران اسلامی شکل گرفت و دشمن را عقب نشاند و گرگ‌های داعشی را از میان برداشت.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه باید از خام‌فروشی پرهیز شود، بیان کرد: باید در تمام بخش‌ها از خام‌فروشی به کشورهای دیگر پرهیز شود چون این امر کمک شایانی در رشد تولید خواهد کرد.

وی اظهار کرد: اگر جامعه نسبت به مسائل اقتصادی حساسیت بیشتری پیدا کنند، به جای استفاده از کالای خارجی از کالای ایرانی استفاده خواهند کرد و این مهم موجب رونق اشتغال و افزایش تولید می‌شود.

امام جمعه قزوین در پایان تصریح کرد: باید به تولید داخلی احترام بگذاریم تا تولیدکننده ایرانی مجبور نشود برای فروش کالای خود نشان خارجی را بر روی محصول درج کند و این احترام گذاشتن به تولید داخلی همان مردمی شدن اقتصاد است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان