عزت و استقلال کشور در گرو برگزاری باشکوه انتخابات است

۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۱:۲۱
کد خبر: ۲۰۵۶۸۰۵
عزت و استقلال کشور در گرو برگزاری باشکوه انتخابات است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: عزت و استقلال، آبرو و حیثیت کشور به برگزاری باشکوه انتخابات بستگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهارداشت: همه را به رعایت تقوا سفارش می کنیم و توصیه می کنیم دست یکدیگر رابگیریم و در این مسیر کمک همدیگر باشیم تا با تقوا زندگی کنیم و جامعه بر اساس تقوا ساخته شود.

وی بیان کرد: میلاد حضرت اباعبدالله (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین‌العابدین (ع) را خدمت شما و همه ارادتمندان اهل بیت (ع) تبریک عرض می کنم و انتخاب روز پاسدار را عنوان شایسته‌ای برای فرزندان شجاع و مجاهدان در راه خدا می دانیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: وقتی هنوز انقلاب پیروز نشده بود، بسیاری از پاسداران فرزندان انقلابی امام (ره) بودند و بعد پاسدار شدند، سپس در دفاع مقدس جوانمردی و شجاعت خود را نشان دادند و در دوران دفاع از حرم نیز خوش درخشیدند، در مقابل فتنه ها امنیت نظام جمهوری اسلامی را حفظ کردند و همواره پای کار نظام و انقلاب بوده اند و قدردان خدماتشان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان اعم از پاسدار، بسیجی، ارتشی، نیروی انتظامی، روحانیت معظم و از هر قشری که هستند محترمند زیرا جسم خود را در راه رضای خدا فدا کرده اند و این جوانمردی ها و شجاعت ها ستودنی است.

وی ولادت امام زین‌العابدین (ع) و روز آزادگان را به آزادگان قبل از انقلاب که آزادگان دوران ستمشاهی هستند و همچنین آزادگان زندان های بعث عراق تبریک گفت.

مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار و استقلال کشور است

آیت‌الله عابدینی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو اظهارداشت:  داوطلبان و همه آنهایی که در انتخابات فعالیت جدی دارند و هر مسلمانی که فکر می کند در این انتخابات وظیفه ای دارد، باید با رعایت تقوی و صداقت، مراقب آبرو و حیثیت رقیبان باشد و در مسیر اخلاق حرکت کند.

وی ادامه داد: مردم باید در این دوره از انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند زیرا در شرایط حساسی هستیم و دشمنان نقشه کشیده اند تا این حضور کم رنگ شود.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اگر در انتخابات حضور حداکثری داشته باشید این حضور دشمن را از توطئه هایش پشیمان می کند.

وی اضافه کرد: دشمنان با تحریم های ظالمانه و تبلیغات سوء و دروغ پراکنی در فضای مجازی می خواهند مردم در انتخابات حضور حداکثری نداشته باشند و ما باید این نقشه را خنثی کنیم و بدانیم عزت، استقلال و آبرویمان به برگزاری باشکوه انتخابات بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآورشد: دشمن هم همه توانش را به کار گرفته تا ما برای حضور در انتخابات دچار شک و تردید شویم لذا تاکید جدی داریم مبادا القاعات شیطانی دشمن جای دستورات الهی، انبیا و اولیا، رهبر معظم انقلاب را بگیرد و تعلل کنیم.

وی اظهارداشت: امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کنیم و با انتخابی اصلح به شکل گیری مجلسی متعهد و متخصص کمک کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز