مشارکت گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است

۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۷:۵۷
کد خبر: ۲۰۵۹۷۴۱
مشارکت گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با مشارکت باشکوه مردم در انتخابات اقتدار و امنیت نظام تضمین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: رعایت تقوا در همه شئون زندگی نجات بخش انسانها در دنیا و آخرت است و با پرهیزگاری می توان به سعادت رسید.

عابدینی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به همه جوانان میهن اسلامی تبریک گفته و امیدواریم جوان ما از آموزه های دینی و بزذرگان دین الگو بگیرد و در مسیر درست گام بردارد.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارداشت: انتخابات از رویدادهای سرنوشت سازی است که آینده کش.ر را تضمین می کند و امیدواریم همه کسانی که تیربون و قلم و رسانه ای در دست دارند مردم را برای حضور باشکوه و آگاهانه در این انتخابات دعوت کنند.

وی بیان کرد:  داوطلبان و هواداران با رعایت اخلاق در تبلیغات سعی کنند فقط توانمندی و برنامه های نامزد خود را لبیان گکنند و از تخریب دیگران و خروج از مسیر اخلاق خودداری کنند.

عابدینی اضافه کرد: این روزها سالگرد کودتای رضاخانی در سال ۱۲۹۹ را یادآوری می کنیم که در آن زمان انگلیسی ها تصمیم گرفتند که چه کسی باشد و چه کسی نباشد اما امروز اما این مردم هستند که با حضور در پای صندوق های رای تصمیم نهایی را می گیرند و همه گروهها اعم از جوان رای اولی گرفته تا پیر و جوان، زن و مرد نامزد مورد نظر خود را انتخاب می کنند تا راهی مجلس شود.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: در ابتدای پیروزی  انقلاب که موضوع راه اندازی سفارت فلسطین در تهران مطرح شد برخی نگران بستن سفارت صهیونیست ها بودند و فکر می کردند این کار عواقب بدی برای ما دارد و دشمنی برایمان ایجاد می کند اما امروز می بینیدسفارتخانه های صهیونیست ها را در کشورهای جهان تعطیل می کنیم و ملتهای آگاه استقبال می کنند.

وی گفت: جنایتکارانی که روزگاری قصد داشتند در همه کشورها مسلط شئند امروز دور خودشان دیوارکشیدند که آن را هم مقاومت اسلامی فرو ریخت و از آن هم عبور کرد و امیدواریم این رژیم ظالم به زودی نبود شود.

مردم در 22 بهمن حماسه آفریدند

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطبه های نماز جمعه به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که مردم با وجود همه مشکلات بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند و دشمن را نا امید کردند.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم انقلابی و بصیر ما هیچگاه انقلاب را فراموش نخواهند کرد و با بصیرت و آگاهی خود نقشه های دشمن را خنثی می کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: شعبان ماه استغفار است و امیدواریم با دعای مومنین شاهد بارش باران الهی و سیراب شدن دشت ها ومزارع کشاورزان شویم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز